Lähetetty Bonnierjulkaisujen asiakaspalvelun nettipalvelun kautta

Vastaanottaja: Asiakaspalvelu
Päivä: 24. tammikuuta 2008 16:51
Aihe: 9292086xxx Maailmanvaltojen synty

Hei,

olen perunut Maailmanvaltojen synty DVD -sarjan tilauksen jo useampaan otteeseen ja saanut siitä kerran jopa vahvistuksen. Siitä huolimatta aloitte parin kuukauden jälkeen hiljaiselon jälkeen toimittaa minulle noita levyjä uudelleen, näemmä olette luoneet minulle myös uudet tunnukset tänne asiakaspalvelu sivulle - sillä tilauksen peruuttamisen jälkeen en tänne ole enää päässyt ennen kuin tänään uusimman laskun mukana toimitettujen tietojen perusteella. Asiakaspalvelustanne en ole saanut minkäänlaista vastausta, vaikka olen kysynyt useaan otteeseen noiden levyjen palauttamisesta ja maksujen mitätöimisestä. Kahden toimitetun levyn jälkeen en nimittäin ole enää ollut asiakkaanne, enkä näiden kokemusten jälkeen tule koskaan toiste olemaankaan.

Toinen asiani koskee tilaajalahjaanne. Kytkettyäni tietokoneeseeni saamani Nordic MP4-soittimen, se hajotti PCMCIA -väyläisen USB/FireWire -adapterikorttini. Ilmeisesti soittimen mukana toimitettu Mini-USB -kaapeli oli viallinen aiheuttaen oikosulun (kaapeli oli oudon näköinen, mutta oletin sen olevan halpatuotteiden speciaali liitinratkaisu). Soittimen mukana toimitetut kuulokkeet olivat myöskin vialliset. Olen ilmoittanut näistäkin asioista asiakaspalvelullenne ja jättänyt korvauspyynnön, mutta mitään ei ole tämänkään asian tiimoilta vielä kuulunut.

Jos mitenkään olisi mahdollista, voisitte välittää tämän viestin toimitusjohtajallenne tai jollekin sellaiselle taholle joka vastaa asiakaspalvelun toiminnasta. Hän voisi olla kiinnostunut tavastanne hoitaa asiakaspalvelua. Koska toimintanne on ollut täysin ala-arvoista, olen julkaissut kaikki tapaukseen liittyvät asiat yksityiskohtaisesti kotisivuilleni osoitteeseen http://batman.jamk.fi/~c1303/tapauksia/bonnier.php. Voisitte pyytää edellä pyytämääni henkilöä tutustumaan kyseisen sivun sisältöön ja toivon mukaan ottamaan myös yhteyttä minuun tämän jälkeen.

Aion jättää toiminnastanne valituksen kuluttajariitalautakunnalle sekä mahdollisesti jättää tutkintapyynnön poliisille toiminnastanne, mikäli kohta ei ala tämä asia etenemään. Joten jos voisitte edes vastata tähän viestiini, niin saisimme tämä asia eteenpäin eikä edellä mainittuihin toimiin tarvitse ryhtyä.

Ystävällisin terveisin,
Pasi Vähämartti