Vastaanottaja: tilaajapalvelu@bonnierpublications.fi
Päivä: 8. tammikuuta 2008 21:08
Aihe: Tilauksesta, ja sen peruutus. Eipä tainnutkaan onnistua?
Prioriteetti: Suuri
Hei,
lähetin teille eilen (ja toissapäivänä) sähköpostia mutta en ole saanut siihen vielä vastausta, joten lähetän sen nyt uudelleen sillä asialla on kiire. Edelliseen viestiin vielä lisäten, että soittimen mukana tullut USB johto oli todellakin viallinen, ja rikkoutui muutaman käyttökerran jälkeen lopullisesti. Myöskin hetken kuuntelun jälkeen toinenkin kuuloke lopetti lopullisesti toimintansa. Ja mitä tuossa myöhemmässä sähköpostissani mainitsen siitä PCMCIA-kortista, niin en ole vielä varma hajosiko itse kortti vai hajosiko kannettavasta tietokoneesta laajennuskorttipaikka. Informoin tästä asiasta teille myöhemmin lisää kunhan saatte luettua ensin tämän sähköpostini ja kunhan saan tehtyä muutamia testejä kortillani/korttipaikalla vian määrittämiseksi.
Hei,
olin tuossa pari viikkoa lomalla ja eilen kotiin tullessani huomasin että siitä huolimatta vaikka kaikki tilaukseni teltä on peruttu, olette toimittaneet minulle Maailmanvaltojen synty Menestyksen perusta DVD:n ja laskun sen mukana.
En tiedä milloin olette kyseisen levyn minulle toimittaneet, joten 14 päivän palautusoikeus on tämän osalta saattanut jo mennä. Ainakin laskun mukaan eräpäivä on ollut 4.1., joten olettekin varmaan toimittaneet levyn niihin aikoihin kuin olen itse poistunut maisemista. Toisaalta kun en ole mitään teiltä tilannutkaan (en ole odottanut saavani teiltä yhtään mitään), en voi olla vastuussa teidän tekemisistänne. Tilaukseni on päättynyt 25.10. (kuten allaolevasta sähköpostista voitte lukea), eli jo lähes 2½kk sitten ja nyt sitten yht'äkkiä alatte taas toimittamaan tuota sarjaa uudelleen. Onko teidän päässänne jotain ongelmia vai missä vika että mikään teidän kanssanne ei ole onnistunut viimeisimmän lehtitilauksen osalta?
On se vaan ihme kun hehkutatte että asiakaspalvelu on yksi niistä asioista joihin panostatte. Tämän luettuani reilu 2kk sitten lehdestä/kotisivuiltanne lopetikin teidän kanssanne kaiken yhteistyön - eli irtisanoin tilaukseni, koska mikään ei oikeasti teidän kassanne onnistunut. Asiakaspalvelukin jätti vastaamatta toiseen sähköpostiini kokonaan, jolloin jouduin soittamaan teidän 020-alkuiseen helkkarin kalliiseen palvelunumeroon jossa sitten asia saatiin kuntoon. Tästäkin seurasi turhia kustannuksia teidän välinpitämättömyytenne takia enkä saanut siitä edes korvausta. Ja kun tämänkään ei teille näemmä riittänyt, päätitte sitten alkaa postittamaan minulle tuota DVD-sarjaa uudellee.
Miten minun tulee toimia tämän levyn kanssa, onko osoitetta minne sen voisi palauttaa? Asiakasnumero 92 920 86x xx.
Ja toinen asia liittyen tilaajalahjaanne jonka myöskin sain poissaoloni aikana. MP4-soittimen toinen kuuloke oli paketista avattaessa rikki, kuori oli siis kahdessa osassa. Tästä kuulokkeesta ei myöskään kuulu mitään. Toinen kuuloke toimii, mutta sekin rätisee ja pätkii kun johtoa taivuttelee soittimen liittimen juuresta. USB-johtokin on aivan uskomattoman rimpula ja kiero kuin mikä. Laittaessakin soittimen kiinni USB-soivittimeeni, se ilmeisesti rikkoi PCMCIA-kortin jossa oli 2x USB ja 2x FireWire-liitännät. Ainakaan korttiin liitetty ulkoinen kovalevy ei enään tämän kautta toimi. Eli tämäkin asia meni sitten todella vahvasti. Minkäslaisia korvausmahdollisuuksia minulla on saada teiltä tuon vioittuneen kortin osalta?
Ikävää että teidän hyvä lehtenne on pilattu todella huonolla asiakaspalvelulla. Ilmeisesti asiakaspalvelu ei ole teidän oma, vaan ostettu joltain toiselta asiakaspalvelua tarjoavalta yritykseltä. Niin tai näin, huonosti olelle onnistuneet minun kohdallani ja on turha luulla että enää ikinä tilaisin teiltä yhtään mitään. Yritetään nyt kuitenkin ensin ratkaista nämä ongelmani ennen kuin lopetan aivan lopullisesti suhteeni teihin.
Ystävällisin terveisin,
Pasi Vähämartti